Wil je gebruik maken van Windows 10 Mail? Dan moet je eerst een e-mailadres toevoegen. In onderstaande stappen lees je hoe je dit doet. Als je een e-mailadres hebt toegevoegd aan Windows 10 Mail, kun je starten met mailen. Ook kun je hierna nog eventueel een tweede e-mailadres toevoegen. Hoe je dit doet, beschrijven we ook kort in onderstaande tekst.

Heb je nog geen e-mail account en je wilt er een gebruiken van je Vimexx webhostingpakket? Dan kun je er een aanmaken aan de hand van deze handleiding.

1. Account toevoegen

Allereerst start je Windows 10 Mail op en ga je naar Accounts.
Onder de accounts druk je op Account toevoegen



2. Ga naar Geavanceerde configuratie

Er opent nu een venster waarin je het account kunt toevoegen.

Druk hier helemaal onderaan op Geavanceerde instellingen
Let op dat je hier veelal een klein stukje voor moet scrollen!

Kies nu voor Internet e-mail om bij je instellen te komen.





3. Voer de gegevens in

Voer nu jouw gegevens in. Zowel bij E-mailadres als Gebruikersnaam dien je jouw email adres in te voeren.

Het wachtwoord is het wachtwoord dat je hebt ingesteld bij het aanmaken van je email.

De account naam en de naam waarmee je de emails zult verzenden kan je zelf kiezen.
Deze hebben geen invloed op de actieve werking, enkel op de weergave.

De instellingen voor de server kan je rechtstreeks overnemen uit het onderstaande voorbeeld.

 

4. Aanmelden en klaar!

Druk nu op Aanmelden om het toevoegen van je account te voltooien.
Er komt een bevestiging dat dit is gelukt. Druk hier op Gereed.

Als je alle stappen hebt doorlopen, heb je jouw e-mailadres met succes toegevoegd aan Windows 10 Mail.
Je kunt nu direct beginnen met het versturen en ontvangen van email!

 

Mocht je er nu niet uitkomen of tegen foutmeldingen aanlopen? Neem dan gerust contact met ons op!

Was dit antwoord nuttig? 0 gebruikers vonden dit artikel nuttig (0 Stemmen)