Als u wilt dat de e-mailserver automatisch een antwoord geeft op ontvangen e-mails, kunt u een vakantiemelding instellen. Op deze manier kunt u de verzender van de e-mail bijvoorbeeld laten weten dat u afwezig bent voor een bepaalde tijd.
Login op het controlepaneel DirectAdmin
Klik op "Vacation Messages"
Klik op "Set Vacation Message"
Selecteer het e-mailadres waar u de vakantiemelding op wenst in te stellen bij Vacation Account.
Bij "Vacation Message" kunt u vervolgens een bericht plaatsen welke automatisch wordt verstuurd naar de afzender. U kunt bij "Vacation Start" en "Vacation End" aangeven van wanneer tot wanneer u deze melding wilt laten versturen.
Meest bekeken artikelen
Wat is IMAP en wat is POP3?
Bij het gebruik van e-mail kun je twee verschillende e-mail protocollen gebruiken namelijk POP en...
Hoe maak ik een DMARC record aan?
Wat is DMARC? DMARC is een protocol ontworpen met het doel dat men hier regels kan aangeven voor...
E-mail account aanmaken in DirectAdmin
Voordat u gebruik kunt maken van een e-mailadres op uw eigen domein, is het cruciaal dat u eerst...
Probleem met ontvangen van e-mail
Hier kunnen meerdere oorzaken aan ten grondslag liggen. Controleert u in eerste instantie of dat...
Mailbox is vol
Controleer uw schijfruimte in het controlepaneel DirectAdmin en maak indien nodig ruimte vrij...